נסה לשנות את צבע המסך:

מאבחנת אירלן

ורד יהב

שמי ורד יהב, מייסדת ומנהלת מרכז יהבים בגדרה, בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ומאבחנת ומטפלת בשיטת אירלן.

מרכז יהבים הינו מרכז ייחודי המשלב פעילות לימודית אקסטרנית ומגוון אבחונים לבעיות קשב וריכוז, המוכרים על ידי משרד החינוך ובתי הספר. האבחונים מתבצעים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, על ידי אנשי מקצוע מומחים ובכירים.

irlen
yehavim

קצת עלי...

מאז שירותי הצבאי כמאבחנת פסיכוטכנית ומפקדת חוליה פסיכוטכנית – עניין אותי המגע והקשר עם אנשים בעבודה. בעיניי – אין דבר מרתק יותר מהטבע האנושי. סיימתי את התואר הראשון שלי במדעי ההתנהגות באוניברסיטת בן גוריון בשנת 1991, והמשכתי ישירות לתואר שני באוניברסיטה העברית בייעוץ חינוכי. סיימתי את לימודיי בשנת 1996 וכתבתי תזה בנושא: תפיסת תלמידי תיכון את המשמעות והשחיקה של מוריהם.

במשך השנים למדתי והשתלמתי בנושאים הקשורים לייעוץ חינוכי וללמידה:  לקויות למידה, הפרעות קשב, טיפול משפחתי, ערכת מבחן מ"ם (יוסף גלנץ), ועוד. תוך כדי לימודים התחלתי לעבוד כיועצת חינוכית בבית ספר יסודי, בחטיבות הביניים ובתיכונים, עד שנת 2008, בה הקמתי את מרכז לימודי יהבים בגדרה.

ביהבים ניתן ללמוד לבגרות אקסטרנית במסגרת ביתי ורגועה, בקבוצות של עד 8 תלמידים, ולהשלים את התהליך בהצלחה וברוגע. בנוסף – מתקיימים במרכז תגבורים לימודיים ואבחונים מסוגים שונים – אירלן, מוקסו (קשב) ואבחונים פסיכודידקטיים.

מבחינתי – היכולת להציע לפונים אליי אפשרות של מגוון אבחונים ופתרונות לקשיים המלווים את חייהם – מהווה הגשמת חזון מקצועי ואישי. תופעת אירלן על מגוון פניה, ההקלה שהיא מציעה באופן מיידי וההקשר לכל כך הרבה קשיים שונים מהווה היום אבן-יסוד בעבודה ביהבים.

גלילה לראש העמוד