נסה לשנות את צבע המסך:

התאמת משקפי אירלן והשגת ראייה אופטימלית

irlen-5-870x400
ורד יהב

ורד יהב

מאבחנת אירלן מוסמכת ומקימת מכון יהבים

משקפי אירלן

משקפי Irlan הם משקפיים מיוחדים שנועדו  להפחית את הלחץ הראייתי שהוא תוצאה של קשיים בעיבוד חזותי, קרי, תוצאה של חוסר היכולת של המוח להבין ולעבד מידע חזותי. משקפיים אלה משתמשים בפילטרים צבעוניים ובגוונים ספציפיים של העדשה כדי לשפר את הניגודיות ולהפחית את הבוהק.

על ידי סינון אורכי גל ספציפיים של אור, משקפי Irlan יכולים לעזור לאנשים עם קשיים תפיסתיים חזותיים, כגון דיסלקציה ותסמונת רגישות סקוטופית. העדשות מכוילות בקפידה כדי לספק איזון אופטימלי של צבע ואור, ומאפשרות למשתמשים לראות בצורה ברורה ונוחה יותר. עם העיצוב הייחודי שלהם.  

את המשקפיים מתאימים אחרי אבחון אירלן מקיף, המתחיל תמיד באבחון השקפים, בו נקבע אם יש תופעת אירלן, מה רמת החומרה שלה, איזה שקף/שקפים מסייעים בקריאה – וגם: האם יש צורך במשקפי אירלן – עדשות מסננות צבע.

 

חשיבות ההתאמה הנכונה

התאמה נכונה של משקפי Irlan חיונית להשגת ראייה ונוחות אופטימליות. כאשר המשקפיים אינם מותאמים כראוי, זה יכול להוביל לטשטוש ראייה, אי נוחות, ומאמץ העיניים. כוונון נכון של משקפי Irlan מבטיח שהעדשות ימוקמו במרחק הנכון מהעיניים, מה שמאפשר מיקוד נכון של האור. זה עוזר להפחית את עייפות העיניים ולשפר את בהירות הראייה. בנוסף, משקפיים מותאמים היטב יכולים למנוע כאבי ראש ולהקל על כל אי נוחות הנגרמת על ידי מסגרות לא מתאימות. כדי לחוות את מלוא היתרונות של משקפי אירלן, חשוב לשים לב להתאמה הנכונה שלהם.

 

טכניקות כלליות להרכבת משקפיים בכלל להרכבת משקפי אירלן בפרט

התאמת משקפי Irlan להשגת ההתאמה המושלמת היא המפתח לחוות ראייה אופטימלית. בצעו את הטכניקות הבאות שלב אחר שלב כדי להבטיח התאמה נוחה ויעילה:

  • התחילו עם משקפיים נקיים: לפני ביצוע התאמות כלשהן, נקו את משקפי Irlan עם חומר ניקוי עדשות ומטלית מיקרופייבר כדי להסיר לכלוך או כתמים.
  • התאימו את כריות האף: השתמשו באצבעות או בזוג צבת כדי לכופף בעדינות את כריות האף פנימה או החוצה כדי להתאים את גשר האף בנוחות.
  • ודאו יישור נכון: הצמידו את המשקפיים לפנים ובדקו שהעדשות מיושרות עם העיניים. אם הן מעט כבויות, התאימו את הרקות על ידי כיפוף שלהן פנימה או החוצה עד שהעדשות ממורכזות כראוי.
  • בדקו אם יש נקודות לחץ: הרכיבו את המשקפיים ושימו לב לכל האזורים שבהם הם מרגישים הדוקים מדי או יוצרים אי נוחות. התאימו את כריות האף, קצות הרקות או זרועות הרקה, לפי הצורך כדי להקל על נקודות הלחץ.
  • בדקו את ההתאמה: הרכיבו את המשקפיים למשך מספר דקות והזיזו את ראשכם כדי להבטיח שהם יישארו במקומם ויספקו ראייה ברורה ללא כל אי נוחות. בצע התאמות נוספות במידת הצורך.

על ידי ביצוע טכניקות אלה, תוכלו להשיג התאמה מושלמת למשקפי Irlan שלכם, המאפשרים לכם ליהנות מראייה אופטימלית ונוחות לאורך כל היום.

שאלונים לאבחון עצמי של תסמונת אירלן

האם אני סובל/ת מתסמונת אירלן? מלו את השאלון וגלו. ניתן לשלוח אלינו בלחיצת כפתור

גלילה לראש העמוד